advokater

Online selskabsadvokat til din nye virksomhed

Er du i færd med at starte en virksomhed? Det er mange grunde til, at det er en god idé at have en selskabsadvokat til at hjælpe med oprettelsen. Der er også mange gode grunde til, at det kan være en god idé at bruge en online eller digital en af slagsen. Det kan du læse lidt mere om her.

Fleksibel, billig, transparent

Hvad er forskellen på en traditionel og en digital advokathjælp? Hos et site som www.nemadvokat.dk får du en mere fleksibel, en billigere og en mere transparent advokathjælp end du gør hos de fleste traditionelle selskabsadvokater. Siden tilbyder mange forskellige slags juridisk hjælp, men her fokuseres der på det virksomhedsorienterede og selskabsadvokaten.

Fleksibiliteten er nem at se, den kommer ved at du kan komme med forespørgsler over hjemmesiden, og korrespondensen bliver digital, så du behøver ikke altid tage ind på advokatkontoret. Det gør det nemmere for dig og din virksomhed i den travle tid, I går i møde.

Den billigere pris er helt generelt til stede hos et selskab, der ikke behøver bruge lige så meget på kontorer og andre klassiske udgifter. Samtidig har de en politik om at arbejde med faste priser, så du fra starten af ved præcis, hvad din pakke kommer til at koste. I modsætning til traditionelle advokater, hvor du typisk aldrig rigtigt helt ved, hvad du køber, og hvor der ender med at være alle mulige tillæg, der skubber prisen op, ved du her fra starten hvad det hele kommer til at koste.

Dette er også der, hvor transparensen er tydeligst. Samtidig er der også advokatens online portal, hvor du i langt højere grad kan gå ind og følge med i de enkelte processer og se, hvad der sker i din sag.

advokater

Hold fokus på virksomhedens emne

Der er mange grunde til, at det er en god idé med en selskabsadvokat til at hjælpe din nye virksomhed. Først og fremmest er det vigtigt, at de juridiske ting bliver gjort ordentligt, så der ikke går noget galt, og I lige pludselig står og skal betale alt for meget i moms eller skat eller bøder.

Derudover er det dog også bare rart at have hjælp til de praktiske ting, som egentlig ikke interesserer den almindelige person. At registrere ejere, lave vedtægter, stiftelsesdokument, få kapitalgodkendelse og alt muligt andet, det er ikke de sjove opgaver, du har drømt om ved at starte en ny virksomhed.

Nej, du har drømt om noget i forbindelse med det, virksomheden egentlig laver. Derfor bør det da også være disse ting, du som frontfigur bør fokusere på. Lad professionelle, dygtige og erfarne advokater tage sig af det juridiske. Naturligvis har du stadig behov for at følge lidt med og forstå, hvad der egentlig er ved at blive gjort. Men det behøver ikke være dig, der gør det hele.

I stedet for, at du skal finde ud af alle mulige ting, du aldrig har gjort før, hvorfor dog så ikke trække på nogen, der har gjort det hundredevis af gange før, og som ved, hvad der kræves.

Kommentarer lukket til Online selskabsadvokat til din nye virksomhed